Het 3de en 5de leerjaar ging schaatsen. (Het 4de en 6de leerjaar volgen nog.) Dit doen we twee keer per schooljaar!
Elke jaar gaan de kinderen van het 3de, 4de, 5de en 6de leerjaar 2 keer schaatsen. Op maandag was het de beurt aan ons 3de en 5de leerjaar. Er werden heel wat kunstjes boven gehaald!
Start je binnenkort in het eerste middelbaar? Kom op 14 en 15 maart langs op onze Arcadiascholen!
Lees meer
arrow_forward
Activiteit
Bezoek Bokrijk tweede leerjaar
Donderdag met het tweede leerjaar terug in de tijd in Bokrijk: rekenen bij een strenge meester, daarna spelletjes van vroeger én samen een springtouw maken!